vineri, 28 septembrie 2007

idee de cadou...si nu numai


Azi am aflat de la o colega ca la Met*ro se gasesc de cumparat plante carnivore....ce buna ar fi o sera acasa, mai ales daca ai musafiri, adesea nepoftiti :))

27 de comentarii:

Anonim spunea...

asta contravine ospitalitatii romanesti!!! dar pana la urma important este sa ne simtim bine!!!!!

abriza spunea...

Sa ne simtim bine, inainte sau dupa vizita musafirilor in acea "sera"?...:)) nu ai fost foarte clar, cerbuletule

Anonim spunea...

inainte sa vina si dupa ce pleaca/asa e bine?

abriza spunea...

cam vag, dar e bine

Anonim spunea...

intervalul este clar nu stiu ce e vag??????!!!

abriza spunea...

...am inteles, sunt blonda azi

Anonim spunea...

cum spui tu! dar cum se face ca apari bruneta...ca sa par si eu blond!

abriza spunea...

e simplu,te deghizezi.... si cu scuza asta pot scapa usor(sau nu) din situatii oarecum jenante

Anonim spunea...

am sa retin chestia cu deghizatul!!! cred ca este o idee minunata!!!

abriza spunea...

...tu cum esti, de nu esti blond?

Anonim spunea...

pai ..roscat!!!

abriza spunea...

...asa e, esti roscat, ca toti cerbii, iar eu azi sunt si blonda si ma conversez cu cerbii... chiar am o zi deosebita!

Anonim spunea...

nu trebuie sa apreciezi gresit ....cerbii..am vazut aici si lucruri mai ciudate, pe blogul tau de la povesti ciudate la productia pe hectar si tot asa..
pe langa acestea cnversatia cu un cerbulet..e relaxare!!!

abriza spunea...

comunicatul e luat de pe site-ul MSP si mi se pare aberant de nerealist..iar povestile mele ce au? :(((

Anonim spunea...

nemica, doar ca sunt la fel de fantastice ca si conversatia cu un cerb!!!dar te-ai zbarlit la mine ca o pisica salbatica!!!!

abriza spunea...

sunt doar pisica, piscoasa mai exact...si sunt imblanzita(adica nu am unghii mari)

Anonim spunea...

pacat, noi cerbii iubim animalele salbatice!!! sunt mai libere si nonconformiste!!

abriza spunea...

mda, sunt o cauza pierduta pentru nonconformismul animalelor salbatice.....desi, daca ar fi vorba de o cauza nobila....ma gandesc ca m-as adapta/updata(mi-as lasa unghiile sa creasca sau mi-as pune unele false...de pisica salbatica, desigur)

Anonim spunea...

nu trebuie sa faci asta, ar trebui sa faci si sa te porti asa cum te simti...asta inseamna salbaticie si pana la urma libertate...

abriza spunea...

e absolut corecta afirmatia ta...

Anonim spunea...

da oracolul din balcesti si cerbul din moldova!!

abriza spunea...

de oracolul ala am auzit la stirile sportive, dar de cerbul moldovean zau de'am auzit, nu ai vrea sa ma lamuresti, te rog

Anonim spunea...

e var cu bourul de pe stema moldovei, si nu ai auzit ca era vorba de mine!! ce pisica blonda!!!!poate ca te gandesti in alta parte!! sau sunt eu un geniu neinteles: traind in cercul vostru stramt ..norocul va petrece ..ci eu in lumea mea ma simt ..nemuritor si rece..acesta-i luceafarul..altul decat luceafarul huilei..de care sigur ai auzit la stirile sportive!!

abriza spunea...

DE luceafarul huilei am auzit la stirile cu Marinela Nitu, cat despre varul tau, nu mi-am dat seama din prima, desi ador plaiurile moldovene(nefiind exclusi, desiguri, plaiesii)...deh sunt ffff blonduta

Anonim spunea...

da destepti si frumosi urmasii lui stefan!!!desi el era micut..de stat mare la sfat!!!

abriza spunea...

cunoastem, cunoastem...am simtit si noi, ca reprezentate de seama(sau nu) ale piscilor blonde regatene, cat de "sfatosi" sunt acesti urmasi ai lui stefan...tu tot urmas al lui esti?

Anonim spunea...

a deci ne cunosti natia, flacai voinici puternici si iuti!!! e bine asta inseamna ca avem ascendentul moral!!!necesar oricarui cuceritor!