marți, 15 ianuarie 2008

3 dorinte sau mai multe









...mai e un pic si va veni ziua mea...abia astept...ma tot gandesc ce imi doresc...cum vreau sa ma sarbatoresc...mi-am facut si o lista (Jurnalul lui Sebastian, jurnalul lui Jeni Acterian, bright crystal...my precious perfume...poate si Praga sau un aparat de fotografiat mai bun decat gioarsa mea de acum, o papausa de portelan sau albinuta aceea mascota pe care o tot visez de cateva zile...)...habar nu am ce o sa imi cumpar din toate astea si unde si cum o sa sarbatoresc...insa abia astept sa vina ziua mea!

4 comentarii:

Anonim spunea...

ce frumos...ai reaparut...frumoase vise..iti doresc sa ai parte de toate acestea...cand e ziua ta?

abriza spunea...

multumesc pt urari...ziua mea va fi foarte curand

Anonim spunea...

asta am inteles,desi am fost blond in tinerete,ma interesa data...

abriza spunea...

acum nu mai esti blond? ;-D...iar data nu conteaza...dacta ca va fi destul de curand