vineri, 10 august 2007

Vanzatorul de clipe

Buna seara Ali.

Buna seara hanımefendi.

Am venit sa cumpar o clipa. N-avem doamna.

Clipele s-au terminat, dar va putem servi cu niste masline. Sau poate cu niste smochine uscate?

Nu Ali. Multumesc, imi trebuie o clipa. Ieri am trecut pe aici si-am vazut in vitrina 'Avem clipe' asa ca am venit.

Nu se poate, doamna, zice Ali indignat. Eu nu-mi insel clientii e imposibil. Nici nu mai tin minte de cand n-am mai avut clipe de vanzare. Incercati mai in centru, poate ati vazut la alt negustor.

De-acolo si vin dragul meu Ali.

Asculta, in centru se vand zile si luni chiar si ani, dar nu clipe.

Ne cunoastem de mult, stii ca nu sunt asa bogata. Si de altfel o clipa e tot ce-mi pot dori.

Doamna, mai am doar una singura. O tineam pentru mine, dar va vad suparata. V-o dau la jumatate de pret, asa ca pentru dumneavoastra. O consumati aici?

Nu Ali impacheteaz-o in hartie cerata. In seara asta ma intalnesc cu el. Si asta e clipa in care am sa-i spun il iubesc.

Atunci mult noroc va doresc. Salaam alekum doamna.

Alekum salaam Ali padisahule.

La revedere si mai poftiti pe la noi hanımefendi.

Un comentariu:

Anonim spunea...

poate intr-o alta viata am sa primesc si eu o clipa/